| Do zakresu działania Archiwum - Samodzielne Stanowisko należy: 1. Przejmowanie dokumentacji:
 1) spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;
 2) niearchiwalnej po państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych, których  działalność ustala i które nie mają sukcesora oraz dla których organem założycielskim lub  sprawującym nadzór był odpowiednio kierownik podmiotu lub organ jednostki samorządu  terytorialnego;
 3) na nośniku papierowym ze składu chronologicznego;
 4) elektronicznej na informatycznych nośnikach danych, zgromadzonych w składzie  informatycznych nośników danych, których zawartość nie skopiowano do systemu EZD.
 2. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji.
 3. Przeprowadzanie skontrum dokumentacji.
 4. Porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie  nieuporządkowanym.
 5. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji.
 6. Wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy  w komórce organizacyjnej.
 7. Przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na  temat osób, zdarzeń, problemów.
 8. Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym  brakowaniu.
 9. Przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania i udziału w ich przekazaniu do  właściwego archiwum państwowego.
 10. Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu  dokumentacji w archiwum zakładowym.
 11. Doradzanie komórkom organizacyjnym Urzędu w zakresie właściwego postępowania  z dokumentacją jako koordynator czynności kancelaryjnych.
 
 
 |