Do zakresu działania Wydziału Zamówień Publicznych w szczególności należy:
1. Koordynowanie spraw z zakresu zamówień publicznych. 2. Opracowywanie projektów regulaminów w zakresie udzielania zamówień publicznych. 3. Przygotowanie i prowadzenia zamówień publicznych w szczególności: 1) przygotowywanie ogłoszeń o przetargach, współpraca w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, warunków i kryteriów postępowań; 2) uczestnictwo w komisjach przetargowych, udział w otwarciu ofert, sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji i z postępowań o zamówienie publiczne; 3) badanie ofert i dokumentów przetargowych oraz przedstawienie do zatwierdzenia wyników postępowań; 4) korespondencja z uczestnikami postępowania; 5) przygotowywanie materiałów związanych z odwołaniami; 6) zamieszczanie drogą elektroniczną ogłoszeń w wymaganych publikatorach. 4. Sprawozdawczość dotycząca zamówień publicznych. 5. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych postępowań prowadzonych w trybach ustawy prawo zamówień publicznych. 6. Prowadzenie rejestru umów z postępowań prowadzonych w trybach ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Doradztwo na rzecz komórek organizacyjnych Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych w wyborze formy zamówienia publicznego. 8. Ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Remontów oraz Biurem Realizacji Projektów w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji zadań z udziałem tych środków. 9. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w ramach swojego zakresu działania. 10. Opracowywanie projektów zarządzeń, przepisów gminnych, pism okólnych, decyzji i uchwał z zakresu działania wydziału.
|