| Urząd Miejski Orzesze informuje, że Burmistrz Miasta Orzesze wyznaczył Koordynatora ds. Dostępności w Mieście Orzesze. Funkcję Koordynatora będzie pełnił Pan Mariusz Porwolik. Dodatkowo powołany został Zespół ds. Dostępności, jako wsparcie dla Koordynatora (skład zespołu w Zarządzeniu poniżej). Podstawa prawnaWyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Miasta Orzesze jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne Ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
 Zadania koordynatora ds. dostępnościZgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało mi.in:
 
wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski Orzesze i jednostki organizacyjne gminy;przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski Orzesze;monitorowanie Urzędu Miejskiego Orzesze w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Dane kontaktowe:Koordynator ds. dostępności w Mieście Orzesze – Mariusz Porwolik
 adres do korespondencji: ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze
 telefon: 32 3248823
 e-mail: mariusz.porwolik@orzesze.pl
 ZARZĄDZENIE NR VIII/9/2023 BURMISTRZA MIASTA ORZESZE z dnia 15 stycznia 2024 r. w sprawie wyznaczenia Koordynatora ds. dostępności oraz Zespołu ds. dostępności w Urzędzie Miejskim Orzesze Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności  osobom ze szczególnymi potrzebami Raport o stanie zapewnienia dostępności za okres od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. |