|
Urząd Miejski Orzesze informuje, że Burmistrz Miasta Orzesze wyznaczył Koordynatora ds. Dostępności w Mieście Orzesze. Funkcję Koordynatora będzie pełnił Pan Mariusz Porwolik. Dodatkowo powołany został Zespół ds. Dostępności, jako wsparcie dla Koordynatora (skład zespołu w Zarządzeniu poniżej).
Podstawa prawna Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Miasta Orzesze jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne Ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zadania koordynatora ds. dostępności Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało mi.in:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski Orzesze i jednostki organizacyjne gminy;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski Orzesze;
- monitorowanie Urzędu Miejskiego Orzesze w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe: Koordynator ds. dostępności w Mieście Orzesze – Mariusz Porwolik adres do korespondencji: ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze telefon: 32 3248823 e-mail: mariusz.porwolik@orzesze.pl Zarządzenie VIII 156/2020 w sprawie wyznaczenia Koordynatora i Zespołu ds. dostępności Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Raport o stanie zapewnienia dostępności za okres od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. |
|
Opublikowane przez: Mariusz Porwolik | Data wprowadzenia: 2020-10-01 10:20:41 | Data modyfikacji: 2024-06-18 15:20:38.
Data wprowadzenia:
2020-10-01 10:20:41Data modyfikacji:
2024-06-18 15:20:38Opublikowane przez:
Mariusz Porwolik